Mefi100 Mefi100
102
BLOG

Życzenia

Mefi100 Mefi100 Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 W Nowym  Roku życzę Wszystkim szczególnie zdrowia i zrealizowania celów.

Przepraszam, że nie odpowiadam na komentarze. Nie mam w pokoju internetu i muszę schodzić w inną część budynku, , na co często brakuje mi sił.

Postaram się odpowiadać na wszystkie komentarze, w czym pomoże mi dziewczyna.

Serdecznie Was pozdrawiam i dziękuję.

                                                            Marian Stefaniak

 

 

 

 

 

 

 

 

Mefi100
O mnie Mefi100

Świat ten jest już tak zbudowany: rządzą nim nie najmądrzejsi lecz najbardziej bezwzględni, Często też, zwyczajni głupcy. Niestety, nie jestem jeszcze wystarczająco stary żeby mi skleroza pozwoliła o tym zapomnieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości