Mefi100 Mefi100
99
BLOG

Dzień Drugi

Mefi100 Mefi100 Społeczeństwo Obserwuj notkę 1
   Dzień Drugi. 
   Leżę jak zwykle w łóżku, a choroba postępuje błyskawicznie. Szybciej niż myślałem. Mnie jak by nie było tutaj wcale. Na pytanie pielęgniarki dlaczego nie chcę ćwiczyć odpowiedziano za mnie: poprostu jestem leniwy. Według mnie jest to całkowicie niezgodne z prawdą. Ale kto by tam słuchał mówiącego tak niezrozumiale. Nie ma czasu. Dla tego korzystam z okazji samodzielnego jeszcze kontaktu. Resztę jutro.

Spisał: Zenon Mantura

Mefi100
O mnie Mefi100

Świat ten jest już tak zbudowany: rządzą nim nie najmądrzejsi lecz najbardziej bezwzględni, Często też, zwyczajni głupcy. Niestety, nie jestem jeszcze wystarczająco stary żeby mi skleroza pozwoliła o tym zapomnieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo