Mefi100 Mefi100
245
BLOG

Krok nad przepaścią

Mefi100 Mefi100 Społeczeństwo Obserwuj notkę 0
   Każdy   człowiek jakoś tam życie sobie planuje. W mniejszym lub większym stopniu. Czasami nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Mnie to dotyczy także. Coś sobie planowałem napisać na blogu, lecz teraz jest to już nieaktualne. Jestem zmuszony zmienić swoje pierwotne zamierzenia. Czas mi się kurczy w zawrotnym tempie. Muszę zmienić swoje zamiary. Jak do tej pory nie pisałem o żadnej pomocy, nigdy. Niepotrzebnie nazywano mnie oszustem. Ale teraz to się zmieniło. Nie potrafię nawet podnieść głowę nad poduszkę. I nie wiadomo jak długo będę jeszcze mówił. Dlatego proszę o pieniądze na pogrzeb. Swój. Pieniądze te są dla mnie zawrotnie duże.
   Mieszkam w DPS Kombatant w Zielonej Gorze. Na imię mam Marian Stefaniak. Wstydu posiadam coraz mniej. Puki będę miał możliwości umieszczenia artykułów to będę pisał o różnych duperelnych sprawach. Ale nie od dziś. Jestem już zmęczony. Idę spać. 
 
Spisał: Zenon Mantura
Mefi100
O mnie Mefi100

Świat ten jest już tak zbudowany: rządzą nim nie najmądrzejsi lecz najbardziej bezwzględni, Często też, zwyczajni głupcy. Niestety, nie jestem jeszcze wystarczająco stary żeby mi skleroza pozwoliła o tym zapomnieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo