Mefi100 Mefi100
66
BLOG

Skróty

Mefi100 Mefi100 Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

   KOD - skrót od Komitet Obrony Demokracji. I okazało się, że nie jestem tak inteligentny jak do tej pory myślałem. Nie wiem kompletnie co to znaczy. Demokracji nigdy nie zaznałem i wątpię, żebym kiedykolwiek zaznał. Można wyciągnąć wnioski, że lepiej nic nie robić niż działać cokolwiek.

   Chyba, że zrobi się tak jak pewien poeta. Napisał, że boli go bardzo pustka. Na krytykę i stwierdzeniu, że pustka nie może boleć, odpowiedział:

   - a bolała pana kiedyś głowa?

   Proponuję więc aby piękny skrót KOD zamienić na mniej nośny KOK - Komitet Obrony Koryta. Wtedy było by to zrozumiałe dla każdego idioty. A tak idioci są tylko w KOD-zie. Lub w społeczeństwie demokratycznym.

Spisał: Zenon Mantura

Mefi100
O mnie Mefi100

Świat ten jest już tak zbudowany: rządzą nim nie najmądrzejsi lecz najbardziej bezwzględni, Często też, zwyczajni głupcy. Niestety, nie jestem jeszcze wystarczająco stary żeby mi skleroza pozwoliła o tym zapomnieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo