Mefi100 Mefi100
111
BLOG

Codzienność

Mefi100 Mefi100 Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

 

   DPS Kombatant w Zielonej Górze, składa się z czterech dwupiętrowych bloków połączonych razem z sobą Niedaleko wejścia są siedzenia a na nich mieszkańcy ośrodka. Czekają na...Wszyscy wiedzą na co lecz nikt głośno nie mówi bo nie wypada. Przyglądając się im wyobrażałem sobie ich jako małe dzieci. wyobrażałem też sobie ich opiekuńczych rodziców. Byli bardzo przejęci losem swoich pociech. I powtarzali: co z ciebie wyrośnie? Ale co by nie wyrosło i tak nie miało to wielkiego znaczenia. Z nie których wyrośli bandyci, a z nie których bohaterowie. Ważne, że zapełnili Kombatanta. I takie jest nasze życie. nie ważne są zasługi lecz przysługi. Trzeba tylko wiedzieć komu się przysłużyć.

 

Spisał: Zenon Mantura

Mefi100
O mnie Mefi100

Świat ten jest już tak zbudowany: rządzą nim nie najmądrzejsi lecz najbardziej bezwzględni, Często też, zwyczajni głupcy. Niestety, nie jestem jeszcze wystarczająco stary żeby mi skleroza pozwoliła o tym zapomnieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo